Koninginnenacht & -dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Koninginnenacht & -dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Koninginnenacht & -dag

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

04 Mei 2004 | Nederland, Nijmegen

Koninginnenacht in Nijmegen bij Sjors & Sjimmie en Koninginnedag op het Koningsplein in Nijmegen: 'T was gezellig!

  • 04 Mei 2004 - 17:09

    Tootje:

    jaaaaaaaaa, dat was zeker gezellig he!!!
    Aankomende maanden lekker veel feestjes he..
    Samen met mootje en d'r nieuwe lover!!!!

    XXX To

  • 09 Mei 2004 - 05:15

    Jeanine:

    Hey Lin & Mo!
    Hoeistie? Wat lees ik nu bij Tootje, Mootje heeft een nieuwe lover? Dat wist ik niet Mo, wat leuk voor je? Vertel er eens iets meer over!
    Hoe gaat het met jullie stage? Bevalt het nog steeds goed?
    Hier gaat het allemaal prima! Heb echt een super vakantie gehad met mijn zusje en mijn nichtje! Samen de Chinese Muur beklommen!
    Ik blijf waarschijnlijk na mijn stage hier!!! Maar ik kom natuurlijk wel in september terug om samen met jullie een super feestje te gaan bouwen op het gala van Amphitryon!
    Zeker, zeker!
    Dikke knuffel Jeanine

  • 17 Mei 2004 - 08:37

    Tonkske:

    hee mootje...

    Was gezellig he het weekend!!
    Volgend weekend in alphen zie ik je meer denk ik.. hihi..

    ik ga nu naar de les toe..
    xxx Tonk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Linda & Monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 28431

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: