Afstudeerfeest Monique - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Afstudeerfeest Monique - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Afstudeerfeest Monique

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

15 Oktober 2004 | Nederland, Horssen

Dit was me toch wel een zeer gezellig feestje! Met dj Jochem, Karaoke (Idols), Kopspijkers, een kotsende Manuela, een gewonde Rudie, een verscheurd Slipknot t-shirt, een gezegende Linda, een dronken oom, lekkere koude biertjes uit een tap en nog meer lekkere drankjes (shots) en hapjes! Een aantal foto's van het feest hieronder en de rest in het fotoboek. Reacties op de website zijn welkom hoor!

• 15 Oktober 2004 - 14:17

Ellybasten:

pietje driessen moest welhet vuile werk opknappen,daarom was hij s"Nachts helemaal afgeknapt.

• 06 December 2004 - 20:57

Lietske:

MOOTJE HEEFT EEN BAAN!!!!
    heel veel succes en heel veel plezier in Den Haag
    maak er wat van!!!!

Liefs liets

• 25 December 2004 - 03:28

Jeanine:

Hey supermeiden!
    Vanuit China wil ik jullie een hele fijne kerst wensen en een liefdevol 2005! Mo, super dat je een baan hebt, ben echt heel blij voor je!Lin, hoe gaattie met jou?
    Dikke knuffel Jeanine

• 23 Januari 2005 - 15:08

Lietske:

Hey Mo!
    Gefeliciteerd!!
    en we maken er de 19e een gezellig feestje van!

x Liets

• 10 Februari 2005 - 19:16

Carnaval:

was super!

• 21 Februari 2005 - 16:12

Tonki:

He mootje,
    Was een zeer geslaagde verjaardag he!! en binnenkort maken we de flessen leeg en maken we er weer een gezellig feestje van.
    Wat is het trouwens rustig op deze site!
    XXX