Diploma Hoge Hotelschool Maastricht - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Diploma Hoge Hotelschool Maastricht - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Diploma Hoge Hotelschool Maastricht

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

01 Oktober 2004 | Nederland, Horssen

Na 4 jaar kei hard studeren en feesten is ie dan eindelijk binnen, 24 september hebben we de funda van de Hoge Hotelschool Maastricht mogen ontvangen! 9 oktober kunnen we dat dan ook flink gaan vieren bij Mo! Enkele foto's van de diploma uitreiking staan hieronder...

• 04 Oktober 2004 - 13:38

Lietske:

hey dames, GEFELICITEERD met het behalen van jullie diploma!!!! kei goed
    zaterdag drinken we er eentje of meerdere op!!!
    tot dan xliets

• 09 Oktober 2004 - 10:15

Jeanine:

Hey lieverds!
    Hoeistie? Het was super de diploma uitreiking en vooral het gala (waar jullie jammer genoeg niet bij waren)! Ik heb een geweldige tijd gehad in Nederland en wil jullie ook super bedanken, te gek dat ik jullie weer gezien heb! Monique veel succes met je tijdelijke baan bij de deurwaarder! Linda al iets gevonden? Heel veel succes en ik dank aan jullie!
    Dikke kus vanuit China
    Nien