Pleinpop Alphen - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Pleinpop Alphen - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Pleinpop Alphen

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

18 Mei 2004 | Nederland, Horssen

Pleinpop was geweldig (nat)!! Hierbij de foto's in het fotoboek. Aankomend weekend (29 mei) vrouwenvoetbal in Horssen!

• 18 Mei 2004 - 14:24

Lietske:

hee hee
    ik denk laat ik maar weer is even een berichtje achterlaten anders moet de site er nog af en da is toch wel heeeeel jammer
    zaterdag lekker pleinpop, lekker drinken!!!!!!!
    leuke foto joh die van drutens festival

groetjes liets

• 21 Mei 2004 - 20:15

Tonki:

He girls..
    mootje al lekker aan het feesten geweest in alphen?
    morgen weer he.
    en lekker bij lietske en mike slapen he liets!!
    Heb er zin in!!
    XxX Tonki

• 23 Mei 2004 - 11:38

Lietske:

hee!!!
    was kei gezellig in alpen, heb super zin in de bergharense kermis!!!!!
    was idd erg gezellig tonki heb je lekker tussen mama en papa in mogen liggen
    xxx liets

• 23 Mei 2004 - 22:18

Martijn:

Kan ook niet anders dan dat t gezellig is he in alphen! Ben er eigenlijk op tegen maar kon t niet laten om nu een berichtje te plaatsen! ;) Kus martijn

• 23 Mei 2004 - 22:21

Nog Een Keer:

hey mo, k zag nog een leuke foto van je op www.patrick.fm van pleinpop! misschien iets voor op de site???
    dikke kus

• 25 Mei 2004 - 14:11

Berry:

Gebeurt niet vaak, maar ben het volledig met Martijn eens.....
    Staan trouwens weer nieuwe foto's op de site.
    www.pleinpop.nl

• 04 Juni 2004 - 13:21

Tonki:

Helaas dit jaar geen vrouwenvoetbal voor mij!! volgend jaar ben ik er bij hoor!kermis was super!! xxx to

• 06 Juni 2004 - 17:21

Mariëlle En Tinie.:

We hebben alle foto's gekeken we vinden ze allemaal heel erg mooi en het is goed te zien dat jullie het met jullie vriendenclubje steeds geweldig naar jullie zin hebben jullie stralen dat ook echt uit.Ga zo door geniet er maar van zolang het nog kan jullie hebben nu de leeftijd en die tijd komt niet meer terug dus lekker met jullie clubje uit blijven gaan beregezellig.Deze reactie is bedoeld op alle evenementen waar we foto's van gezien hebben.Groetjes Mariëlle en Tinie.