Sensation - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Sensation - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Sensation

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

18 April 2004 | Nederland, Amsterdam

Wij gaan naar Sensation White, op 3 juli!!
Jullie ook??

  • 20 April 2004 - 10:29

    Milou:

    hallo linda en monique,ik denk schrijf ook hier maar eens een berichtje!ik ben het zusje van jeanine,in china!jaja die heeft het goed daar in china...maar zo te zien hebben jullie het ook wel goed hier in het koude nederland!ik wens jullie nog heel veel succes met jullie stage!ik vertrek vrijdag voor 2 weken naar jeanine toe,dus ik heb er mega veel zin in en ben errug benieuwd!
    suc6!!!
    groetjes xxxx van milou (zusje van jeanine)
    ps.ik ga ook naar sensation white!!dus wie weet...tot dan!

  • 21 April 2004 - 19:28

    Bart:

    he hallo, van de andere kant van maas en waal( vanuit het mooie plaatjes aan de ouwe ijssel)?leuke siti man mar waar zij de links naar r6 site en die van de hoeve en euh van euh... en van die foto komt allemaal goed. de advocaat is gebeld en die vertelde mij dat ik helemaal geen zorgen hoefde te maken.haha groetjes

  • 22 April 2004 - 04:11

    Chineesje:

    Hey gabbertjes!
    Hoeistie? In Amsterdam en Hilversum? Mo, hen je al een kamer in A'dam? Echt super dat jullie naar Sensation White gaan, lekker de hele nacht dansen!!! Bedankt voor je reactie op mij site Mo! Hoeistie verder, hoe gaat het met de liefde??? Lin? Hier nog geen leuke Chinees tegen gekomen, toch niet echt mijn type hihi! Misschien weten jullie het al maar ik blijf waarschijnlijk in China voor een tijdje, er zijn hier echt veel mogelijkheden en in NL is nu ook niet veel te krijgen que banen dus..... Het bevalt hier echt prima, het is nu 35 graden en de mensen zijn echt heel aardig hier! Zaterdag komt mijn zusje en dan gaan we samen de Chinese muur beklimmen!!! Lieve Lin&Mo, succes met alles, ik laat snl weer van me horen!
    Dikke kus Nien

  • 27 April 2004 - 16:58

    Tootje:

    Heee ladies...

    Nou tis niet echt druk met de reacties op de site he. Maar ik ben een trouwe kijker hoor!!! 30 april weer feesten he.... en binnenkort een ladies night???
    XxX Tootje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Linda & Monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 223
Totaal aantal bezoekers 28431

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: