Hier zijn we dan met een eigen website! - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Hier zijn we dan met een eigen website! - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Hier zijn we dan met een eigen website!

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

09 April 2004 | Nederland, Horssen

Tatatataaaa! De opening van de website van Linda en Monique!

  • 13 April 2004 - 07:48

    Tonki:

    he girls...

    ik wil jullie even feliciteren met jullie website!!
    Wat is ie mooi geworden!!!
    Maar jullie moeten wel je best doen op de stage he!!!

    XXX Tootje

  • 13 April 2004 - 16:34

    Lietske:

    hee meiden!

    stoer zeg zo'n eigen website.
    hij is leuk hoor!!
    en nu maar wachten op alle leuke foto's en berichtjes die er nog op komen.
    ik zal er zeker 1x in de week op kijken zodat jullie alvast een vaste fan hebben

    liefs liets

  • 18 April 2004 - 16:03

    Ramona:

    Hey Linda&Monique!
    Leuk zeg al die foto's.. kan ik n beetje zien wat ik gemist heb toen ik op stage was! Ennuh... hoe bevalt jullie stage??

    Groetjes, Moon

  • 19 April 2004 - 08:42

    Markie:

    heej heej,

    Hoe gaat ie daar??
    vind het een mooie website geworden, maar er moeten toch nog wel wat meer foto's op komen hoor ;-p

    xxx markie

  • 19 April 2004 - 08:42

    Markie:

    heej heej,

    Hoe gaat ie daar??
    vind het een mooie website ;-p
    Wanneer komen er nog meer foto's ???

    xxx markie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Horssen

Linda & Monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 28433

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: