Vakantie Kreta!! - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu Vakantie Kreta!! - Reisverslag uit Horssen, Nederland van Linda & Monique Croonenburg/Basten - WaarBenJij.nu

Vakantie Kreta!!

Door: Linda & Monique

Blijf op de hoogte en volg Linda & Monique

25 Juli 2004 | Nederland, Horssen

Helaas de vakantie zit er al weer op en ook de Late summerparty bij Lin was geweldig!

  • 26 Juli 2004 - 01:29

    Sjmaale:

    Wat een lekkere wijven.Wat jammer dat ik niet in kreta was!!!

  • 26 Juli 2004 - 20:00

    Lietske En Tonki:

    hee meiduh.

    Ziet er gaaf uit hoor de foto's!!
    Voor ons komt de vakantie er nog aan. Liets morgen en tootje donderdag!!
    Maar voor jullie wordt het ook mooi weer in ons kikkerlandje!! Dus geniet er maar lekker van, dan doen wij dat ook!!
    Dikke kus
    Liets en Tootje

  • 30 Juli 2004 - 15:00

    Nique & Henk:

    Heej meiden, alles bonn leuke site hoor maar ik mis toch 1 heel belangrijk feit....Een link naar www.snekerstappers.com ;) dat kan toch nie missen daar staan echt veel meer foto's op :P jullie ook. Hip hoor maar dus werk daar nog maar ff aan en een plezierige vakantie nog. Tabee

  • 11 Augustus 2004 - 17:48

    Man:

    goeiendagschotel, jahaa, wat was het gezellig op kreta!! alleen jammer dat het alweer zo snel voorbij was. binnekort afterparty bij Mo!
    x man

  • 25 Augustus 2004 - 16:24

    Lietske:

    hee dames waar blijven nou die geweldige,dronken foto's
    ik zit te wachten hoor
    ben heel benieuwd!
    kus liets

  • 03 September 2004 - 17:22

    Mirtje!!!:

    He ladies,

    Echt lachen die foto's, als ik ze nu terug zie moet ik nog lachen!! Ik zie uit naar jullie party's! Liefs Mirtje

  • 16 September 2004 - 19:47

    Elly Basten.:

    je ziet die meiden alleen maar bij feesten en vakanties.groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Horssen

Linda & Monique
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 452
Totaal aantal bezoekers 28407

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: